Co przygotowaliśmy dla was z Kasią Bigos?

Otrzymaj dostęp - treningi

Wypełniając poniższe dane w formularzu otrzymasz hasło do logowania i link do treningów przez 30 dni!

Data porodu(*)
Nieprawidłowa wartość

Email(*)
Nieprawidłowa wartość

Numer telefonu(*)
Nieprawidłowa wartość

Uprzejmie informujemy, że dane osobowe podane w formularzu będą przetwarzane przez Polski Bank Komórek Macierzystych Sp. z o.o. („PBKM”) z siedzibą w Warszawie, Al. Jana Pawła II 29 w celu kontaktu telefonicznego w związku z udzieleniem informacji na temat usługi.
(*)

Zgoda wymagana

Oświadczam, że zapoznałam/em się z zasadami przetwarzania danych przez PBKM dostępnych pod linkiem: https://pbkm.pl/polityka-prywatnosci

(*)

Zgoda wymagana

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od PBKM informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123), na podany numer telefonu oraz adres mailowy (w przypadku podania adresu mailowego), w postaci wiadomości tekstowych, połączeń głosowych oraz e-maili.

Invalid Input

Mam dostęp

Odcinek 1:JOGA

To idealnie równoważąca ciało praktyka połączona z oddechem, relaksacją i rozluźnieniem

Będzie to delikatna vinyasa zbudowana w płynne flow


Kasia Bigos

Trener

Odcinek 2: NOGI I POŚLADKI

Lordoza lędźwiowa ulega pogłębieniu, a pośladki osłabieniu - jesteśmy narażeni na zwiększony ból i napięcie w dolnych plecach

Dobrze dobrane ćwiczenia na pośladki nie tylko zredukują kłopot, ale będę przeciwdziałały jego powstaniu

Wzmacnianie pośladków (także pośladkowego średniego) będzie doskonałą profilaktyką przeciwdziałającą powstawaniu rwy gruszkowanej


Kasia Bigos

Trener

Odcinek 3: FULL BODY

Skupia się na delikatnym wzmacnianiu partii ciała, ponieważ niektóre mięśnie ulegają większemu osłabieniu, inne zwiększonemu napięciu

Aby wyrównać dysbalans i poczuć się lepiej warto dostosować trening wzmacniający tak, aby był skrojony na miarę potrzeb kobiety ciężarnej


Kasia Bigos

Trener

Odcinek 4: BIODRA + MDM

Otwarcie i rozluźnienie bioder jest niezwykle ważnym elementem dla równowagi całego ciała i redukcji napięć w tej okolicy

Nauczymy Cię podstawowych zasad pracy w mięśniami dnia miednicy - zarówno pod kątem ich wzmacniania jak i rozluźniania


Kasia Bigos

Trener

Odcinek 5: WZMOCNIENIE I STABILIZACJA GÓRNYCH PARTII

Trening wzmacniający połączony z mobilizację ramion

Mobilne ramiona pracujące w pełnych zakresach to mniej kompensacji - również tych związanych ze zwiększeniem rozejścia mięśnia prostego brzucha


Kasia Bigos

Trener

Data porodu
Nieprawidłowa wartość

Email
Nieprawidłowa wartość

Numer telefonu
Nieprawidłowa wartość

Uprzejmie informujemy, że dane osobowe podane w formularzu będą przetwarzane przez Polski Bank Komórek Macierzystych sp. z o.o. („PBKM”) z siedzibą w Warszawie, Al. Jana Pawła II 29 w celu kontaktu telefonicznego w związku z udzieleniem informacji na temat usługi.

Zgoda wymagana

Oświadczam, że zapoznałam/em się z zasadami przetwarzania danych przez PBKM dostępnych pod linkiem: https://pbkm.pl/polityka-prywatnosci

Zgoda wymagana

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od PBKM informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123), na podany numer telefonu oraz adres mailowy (w przypadku podania adresu mailowego), w postaci wiadomości tekstowych, połączeń głosowych oraz e-maili.

Captcha is required