PLG_CONTENT_READINGTIME_2
There is no translation available.

 

Po 22 latach obecności na rynku, Polski Bank Komórek Macierzystych (PBKM) wchodzi w nowy etap. Z dumą prezentujemy naszym klientom i partnerom zmiany, które wprowadzamy w naszej komunikacji wizualnej.

Globalna obecność firmy
Rebranding PBKM to świadome podkreślenie roli całej Grupy FamiCord na arenie międzynarodowej. Jest to dowód zaufania do naszej firmy i rozpoznawalności marki, ponieważ nasze usługi są dostępne na ponad 31 rynkach na całym świecie.

Technologia i innowacje w służbie medycyny
Zaangażowanie PBKM w obszarze badawczo-rozwojowym realnie przekłada się na wykorzystywanie komórek macierzystych w zaawansowanych metodach leczenia i badaniach nad ich potencjałem terapeutycznym. Dzięki sercu naszej działalności – ultranowoczesnemu laboratorium, które jest jednym z największych w Europie – możemy zapewnić najwyższy standard bezpieczeństwa procesów preparatyki i przechowywania komórek macierzystych. Fakt, że komórki macierzyste nie tylko są przechowywane, ale także przygotowywane do przeszczepień w naszym laboratorium, podkreśla zaawansowanie i profesjonalizm, z jakim PBKM świadczy swoje usługi. Zapewnienie klientom dostępu do innowacyjnego leczenia wyraża nasza dewiza: „więcej niż bank”.

Edukacja i budowanie świadomości
Nasze działania integrują się z nowoczesnymi metodami leczenia i badaniami nad komórkami macierzystymi. Podkreślenie tego aspektu w nowej strategii komunikacyjnej ma na celu uświadomienie społeczeństwu, że decyzja o bankowaniu krwi pępowinowej opiera się nie tylko na emocjach, lecz przede wszystkim na wiedzy popartej badaniami naukowymi i realnych możliwościach wykorzystania tego materiału.

Misja i doświadczenie
Wieloletnie doświadczenie PBKM, sięgające 2002 roku, kiedy to jako jeden z pierwszych banków krwi pępowinowej pojawił się w Polsce, jest dowodem na nieustające działanie zgodnie z misją firmy. Dążenie do zapewnienia dostępu do innowacyjnego leczenia za pomocą komórek macierzystych jest fundamentem, na którym opiera się działalność Grupy FamiCord. Nowy wizerunek ma na celu podkreślenie spójności wszystkich spółek w ramach Grupy oraz zaangażowania w ratowanie życia oraz zdrowia pacjentów na całym świecie.

Rebranding PBKM to znacznie więcej niż zmiana logo czy kolorów. To strategia, która akcentuje międzynarodowy charakter Grupy FamiCord, ogólnodostępność usługi i wkład w rozwój medycyny. Skala działania Grupy FamiCord to najlepszy dowód na to, że poważnie traktujemy ideę rodzinnego deponowania krwi pępowinowej, a powierzony nam cenny materiał przechowywany jest w dużym i stabilnym banku o pewnej przyszłości.

 

PLG_CONTENT_VOTE_TITLE

0,0